Wat een stelletje amateurs bij de ING bank. Dit is nu de tweede keer dat zaken niet goed geregeld worden bij de ING. Eerste keer met het koppelen van rekeningen van mijn tante om voor haar te kunnen internet bankieren. Kan ik keer op keer terug naar de bank.
Nu gaat het mis bij het omzetten van de en of rekening op mijn naam. Samen met mijn vrouw naar de bank, allebei een handtekening gezet, dat we akkoord zijn. Nou dan is het geregeld denk je.
Niet dus, zo blijkt als ik vanavond een overschrijving doe. Er is niets veranderd. Heb ik de klanten service gebeld. Die konden zien dat er een een bericht naar de inbox van internetbankieren van mijn vrouw was gestuurd om akkoord te geven. Hoezo dat had ze ter plekke al gedaan. Bovendien ze heeft geeneens internet bankieren bij de ING!!!! Wat is dit voor domme kolder.
Kan ik weer naar die kut bank toe samen met mijn vrouw. Ik heb wel wat beters te doen.
Natuurlijk hoor je sorry sorry, maar ik kan niets voor u doen van de klantenservice.
Zodra ik voor mijn tante niet meer hoef te internetbankieren ben ik daar weg! Aan mij gaan ze daar niets meer verdienen