Ik heb gisteren 14:30 online via de website van mediamarkt een koelkast besteld en via ideal betaald.
Deze wordt indien voor 21;30 besteld, de volgende dag bezorgd (is ook wel handig aangezien de huidige koelkast defect is).
Vervolgens kreeg ik in de avond een mail vd mediamarkt dat de bestelling was verzonden en een track en trace nummer om de verzending te volgen, tot mijn grote verbazing werkte de code niet en ook zo de volgende dag, dus maar bellen.
Na 25 minuten in de wacht een medewerker aan de lijn gekregen, deze gaf aan dat de code nog niet geactiveerd was en de transporteur pas morgen hiermee aan de gang gaat wegens vertragingen ivm btw actie oid..
Mijn reactie was dat ik het niet kon waarderen dat de afspraak om de volgende dag te bezorgen niet werd nagekomen en met name dat ik hierover niet geïnformeerd ben.. heb hier toch vrij voor genomen en de halve dag binnen moeten wachten..
Omdat de levertijd "ivm de btw actie" altijd 1 dag langer duurt gaf ik aan waarom dat niet bij de consument bekend wordt gemaakt, citaat medewerker, "ja dat heb ik ook gevraagd, maar daar wil de leiding vd mediamarkt geen antwoord op geven en deze kiest er bewust voor om de klant niet te informeren en de schuld af te wenden op de transporteur".
Ik had een hoge pet op van de mediamarkt, zeker gezien de service die voorheen altijd goed beviel, maar om geen omzetverlies te hoeven lijden hiervoor de consument te misleiden vind ik ronduit vreemd, zeker voor een grote naam als mediamarkt.