U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Afgelopen vrijdag heb ik bij Action Te Hoofddorp heb ik een aantal produkten gekocht. Omtrent 1 carnaval pruik en 7 grote opbergdozen met deksels. Bij thuis komst bleek dat ik 1 deksel te weinig had meegenomen. Dus heb ik besloten om volgende dag alsnog het deksel op te halen. Bij aankomst aan de klantenservice werd ik vriendelijk door een donkere jongen verwezen om even geduld te hebben, er wordt een betreffende persoon opgeroepen die me zal helpen. Na 10 minuten wachten verschijnt er uiteindelijk een klein vrouwelijke medewerker met beide handen in de zak en een niet al te vriendelijke uitdrukking met zonder enige oogcontact met de vraag "kan ik je helpen?" . Ik dus het hele verhaal uitgelegd, dus ze kon in eerste niks doen, of ik alle spullen mee wou brengen!?!? Ik vroeg verontwaardigd ".  Alles meebrengen!?!?? Wat heeft het voor nut dan?" Dus keek mevrouw nog eens naar mijn bonnetje en zei wacht ik kijk even de camerabeelden van gister of ik daadwerkelijk echt te weinig had gepakt. Na 15 wachten verschijnt mevrouw weer met de mededeling dat het niet te zien is dat ik te weinig had gepakt dus niks voor me kan doen dat ik zelf goed op moest letten hoeveel ik pak. Het is mijn eigen verantwoordelijkheid werd me verteld. Door de manier waarop het me het hele verhaal werd verteld voelde ik me niet echt klantvriendelijk werd geholpen ,dus is een verdere gesprek met deze mevrouw niet echt bevorderlijk voor een oplossing. Dus vroeg ik haar een leidinggevende erbij te roepen. Na 5 minuten kwam de bedrijfsleider. Meneer had hele verhaal uitgelegd dat Action een prijsvechter is en dat consumenten moeten opletten wat we pakken. Maar ik vroeg waar staat het dan aangegeven!?!?! Met aandringen kreeg ik toch de deksel. Tuurlijk begrijp ik hun standpunt, maar als het nergens staat vermeld, hoe kunnen we dat ruiken!?!? En als laatste heb ik aangegeven dat haar vrouwelijke collega niet echt zin heeft om te werken uit haar houding. Hopelijk wordt er iets aangedaan. Action heeft goedkope producten, maar ik hoop geen goedkope slecht opgeleide personeel.

3 Antwoorden

0 stemmen
door
Deze morgen 11/06 naar action Torhoutsesteenweg te Oostende geweest ik ben super super vriendelijk geholpen door een personeelslid meisje met lang donkerblond haar een echte aanwinst voor de zaak nogmaals bedankt !
0 stemmen
door
De KLANTENSERVICE van ACTION bestaat niet. De KLANTBELEVING daar gaat het om. Wie een klacht heeft over het optreden van het personeel wordt het bos ingestuurd. Het personeel weet zich - UITERAARD - niets te herinneren, vervolgens wordt de KLACHT niet verder IN BEHANDELING GENOMEN. Wie heeft ook niet een prachtig gazon. En dat allemaal met graszaad van ACTION. Helaas geen gras, maar een veld met alleen klavertje drie. Reactie van het personeel...…………breng het zaad maar weer terug, dan zien we verder. Wie koopt er nog bij ACTION.
0 stemmen
door
Helaas wel en heel slecht opgeleide en geinformeerde personeel!

Zeer onvriendelijk ook, als je iets retour wilt doen!
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...