U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+2 stemmen
door

In november hebben we een WII U aangeschaft, deze ging na 5 weken kapot. Dat het apparaat opgestuurd moest worden voor reparatie snap ik, niet dat het zo lang moet duren. Na een tijdje bericht gekregen dat de WII klaar was. Vol goede moed naar huis, kinderen helemaal happy......maar hij was helemaal niet gerepareerd....Volgens mediamarkt "kwam dit weleens voor". Weer opgestuurd, weer een paar weken zonder WII. Na de tweede reparatie probleem NOG NIET OPGELOST!!! De enige optie die MM kan aanbieden is om weer het apparaat op te sturen, dus weer een paar weken kwijt. NIET ACCEPTABEL!! Wat een waardeloze service..De volgende tekst komt van de site van mediamarkt:

Mijn artikel vertoont na de reparatie hetzelfde defect. Wij zouden het artikel graag opnieuw ter reparatie innemen. Wij gaan ervan uit dat het defect daarna verholpen zal zijn. Als dat niet lukt, zullen wij je een nieuw, gelijkwaardig artikel aanbieden. Je kunt het artikel ter reparatie aanbieden in een van onze winkels. Dit mag ook wanneer het artikel online is aangeschaft.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...