Op 22 februari 2017 heb ik in het filiaal Hoofddorp een nieuwe bril gekocht. Dit vanuit mijn briltotaal plan. Volgens degene die mij hielp zou de bril ongeveer 10 dagen later geleverd worden.
Op zaterdag 4 maart heb ik in de winkel geïnformeerd of mijn bril l binnen was. Dit was niet het geval en volgens de verkoopster is nu ineens de verwachte leverdatum 18 Maart. Dit is ruim 4 weken na aanschaf.Bespottelijk!!! Volgens de verkoopster kwam dit door dat er(wederom) iets was misgegaan met het slijpen van de glazen. Dit argument heb ik iedere keer opnieuw gehoord bij de aanschaf van mijn laaste 4 brillen.Kennelojk worden de glazen dan geslepen door erg incompetent personeel wanneer dit 4 jaren achter elkaar steeds opnieuw het argument is. Ik zou dan ook graag van u vernemen hoe dit iedere keer opnieuw het argument kan zijn.
Mijn dochter heeft onlangs een bril aangeschaft bij een van uw concurrenten. Deze werd keurig een week later al afgeleverd.Het kan daar dus kennelijk wel.
Ik ga dan ook niet akkoord met een levertijd van ruim 4 weken omdat ik dit bespottelijk vind't, zeker als vaste klant die jaarlijks een bril aanschaft. Bij aflevering van de bril staat er nog een restantbedrag van 30 euro open( op het jaarlijkse briltotaalplan). Ik ga dit openstaande bedrag dan niet voldoen maar beschouw dit dan als compensatie voor de bespottelijk lange wachttijden.
Ik zie graag uw reactie tegemoet evenals op kort termijn mijn nieuwe bril.