U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
2 weken geleden bij action geweest voor opbergdozen. Ik had er 3 nodig terwijl vestiging kastanjelaan slechts 2 had. Mijn simpel verzoek om de andere filiaal te bellen om te vragen of ze daar ook hadden werd zo van tafel geveegd. Besteelen ging niet en apart leggen ook niet. Als je wil verkopen en geen klanten kwijt wil dan is een belletje naar een filiaal in dezelfde gemmente toch een normale service.

Nou, de teamledstet had het woord "service" nooit gehoord en snapte helemaal niet dat het ook Action ten goede zou komen als ik de dozen uiteindelijk zou kopen. Maar daar had ze geen oor naar.

Ben uiteindelijk weg gegaan en mijzelf beloofd nooit meer naar Action te gaan.

Ben heel goed geslaagd in Blokket en prima geholpen door de medewerkster.

Conclusie: de klantgerichtheid en -vriendelijkheid van Action ligt ver beneden de maat.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...