U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

Niet eerder heeft een webwinkel zulke slechte service geleverd. 

Bij deze wil ik ook officieel een klacht indienen. 

Op 27-12 heb ik een product besteld (Tristar sfeerhaard order 728818). De reden om voor Kijkshop te kiezen was omdat jullie pretendeerde de volgende dag te leveren. Na 4 dagen nog steeds geen product te hebben ontvangen heb ik gebeld en met een van jullie medewerkers gesproken. De order bleek door een interne fout niet bij de leverancier terecht gekomen te zijn. Ze gaf aan dat de enige optie om het product te leveren was dat ik mijn order moest annuleren en deze moest herplaatsen. Ik heb toen aangegeven dat zij de order voor me mocht annuleren en dat ik elders zou bestellen omdat ik dit ronduit slecht geregeld vond. Ze gaf aan dit meteen voor me te regelen en dat mijn geld zsm weer op mijn rekening zou staan.

Nu inmiddels 14 januari heb ik nog steeds mijn geld niet retour.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...