U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Ik ben Yi Wen en heb zelf een YouTube-kanaal waar ik gewoon video’s plaats.

Sinds februari dit jaar wordt ik lastiggevallen met spam door een andere YouTuber met de naam “Johna me”.

Ik heb “Johna me” geblokkeerd en gerapporteerd, maar toch valt “Johna me” mij nog steeds lastig. Ook had ik aan “Johna me” gevraagd om mij met rust te laten, maar dat doet degene nog steeds niet. YouTube heeft ook niks gedaan om “Johna me” aan te spreken, ook al had ik “Johna me” al gerapporteerd.

Ik weet even niet meer wat ik moet doen.

Hebben jullie al tips bij je om mij te helpen?

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...