U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
26 mei ging ik voor de airconditioner PD 8779 naar Heemkerk ik was er om 8.30 uur wachtend voor de deur dat de winkel open ging was als tweede binnen gelopen loop naar airconditioner er stonden er nog 7 stuk een man was voor me die pakt er een het personeel stond gouw de andere op een pellet te laden toen zij ik wil er ook een hebben toen zij ze tegen mij die krijgt uw niet moeten naar een ander filiaal terwijl snel naar achteren gebracht werden ze had me er ook een kunnen geven waar om die ene man wel .en ik niet ,ze hadden een dag van tevoren weg moeten halen hadden ze geen problemen .Naar beverwijk gegaan verhaal vertelt vonden maar raar. ik  heb nog klanten service gebeld om 11,45 uur kreeg ook geen  bevredigen antwoord vind het vervelend voor uw vraag stuur uw er alsnog .een op de air conditioner PD - 8779 voor 197,98  EUR

1 Antwoord

0 stemmen
door (4.5k punten)
Om welke winkel ging het?
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...