abbonement bij online.nl afgesloten, deze zou 2 augustus moeten werken,
na geen levering en daaarna verkeerde levering eindelijk half september internet, tel. en tv.en vele telefoontjes verder maar nog steeds werkt internet niet goed, deze moet ik minstens 2x per week resetten.
beloven je terug te bellen maar ook dat doen ze niet. en dan sta je als jezelf terugbelt gewoon 30 min in de wacht.
tvbox moet zeker 3a4x per avond worden gereset omdat deze vastloopt dit schijnt online te weten want ze hebben meerdere klachten binnen gekregen zeiden ze.
al meerdere malen op punt gestaan om contract te verbreken wegens gebrek aan goede diensten maar ze voordeel van twijfel gegeven.
nu krijg ik opeens de rekening gepresenteerd, de gratis 2 maanden die beloofd zijn zijn op 2 augustus ingegaan, en dat terwijl ik pas half september gebruik kon maken van de diensten nog steeds met gebreken.
Ik heb een bijstandsuitkering en de rekening is voor mij te hoog ( 148 euro) om in 1x te betalen dus contact gehad en verzocht dit in termijnen te betalen omdat online.nl verzaakt heeft maandelijks af te schrijven,
en daarbij heb ik dus niet eens van de gratis 2 maanden gebruik kunnen maken
Hier doen ze niet aan , betalen of we sluiten u af was het antwoord.
Iemand suggestie wat ik kan doen ?