Ik heb Ziggo uit geprobeerd Mar heb geen internet gehad. Ik heb 16x 30 minuten gebeld. Minstens. Steeds mondelingen toezeggingen.
Vervolgens is er niets nagekomen en heb ik internet thuis en tv pakket terug gestuurd.
Weer gebeld ivm opzeggen en bevestiging per email. Dit heb ik per email. En dan nog sturen ze weer ivm systeem fout een factuur van nov en Dec. Weer gebeld en kreeg toezegging dat ik dat beter niet kan blokkeren maar beter laten betalen. Dan zal dit na 7 dagen terug betaald worden. Vervolgens vraag ik om een bevestiging per email. Ivm hierna niet meer zelf ga bellen. Maar uit handen geef aan een advocaat.
Vervolgens geeft persoon op een aso wijze aan dat ik zijn naam niet mag noemen. Echt boos heb ik opgehangen. Wat een kut bedrijf
Ik ben de laatste die met mensen hun gegevens zal gaan klooien. Maar vergeet het maar dat mensen mijn geld gaan stelen en over mijn goedheid laat walsen. Geen 18 keer ga ik dadelijk terugbellen. Zorg er me voor dat ik mijn advocaat geen brief hoef te laten sturen. En dat mijn geld wat van mijn rekening gehaald gaat worden. Er binnen 7 dagen opstaat.
Vuil tuig!! Verder geen nettere woorden meer voor over. Hoe durft die gast in discussie te gaan en mij op.die toon aan te spreken. Wetende ik zoveel heb gebeld. Zorg er maar voor daar mijn geld niet gestolen gaat worden. Voor mij nooit geen Ziggo meer.