U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
Ik ben overgestapt van kpn naar vodafone met de mooie belofte dat ik een zender mocht uitzoeken en gratis internet beveiliging zou krijgen.

Krijg ik mail dat ik mijn keuze mocht maken blijkt het om zenders te gaan die ik al heb perrong geluk de verkeerde ingetoetst dus ben nu zenders kwijt. Heb hierover gebeld zouden alles terug zetten mocht 4 uur lang geen tv uitzetten nog steeds niks opgelost. Weer gebeld zou mijn media box geupdate worden nog niks opgelost.

De gratis internet beveiliging is dat niet hiervoor moet je betalen baal als een stekker.

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...