Geachte T-mobile,
Aangezien ik jullie de site zo hebben dicht gebouwd om normaal een klacht in te dienen, doe ik het maar even op deze manier.
Ik heb 01-04-2022 mijn mobiele abonnement overgezet naar sim only, dacht ook makkelijk dan neem ik ook t-mobile thuis zodat ik met alles bij jullie zit.
Echter na een aantal keer een monteur te hebben gestuurd (en daar ook vrij voor moest nemen omdat jullie in tijdsblokken werken ipv een normale afspraak kunnen inplannen)
Heb ik afgezien na meerdere malen slecht geholpen te zijn door de klantenservice en monteurs.
Zo slecht dat ik dus ook het contract mobiel heb ontbonden op 14-04-2022.
Echter kom ik er nu in augustus achter dat jullie blijven afschrijven.
Nu na te hebben gebeld met de slecht Nederlands sprekende klantenservice, eindelijk wel een slim communicatief te hebben gevonden werd mij verteld dat ik heb abonnement van 2 jaar moest afkopen om het af te sluiten, en als ik daar niet mee akkoord ging dat ik beter even met de chatbot kan communiceren want die kan ik een screenshot uploaden van het bericht dat mijn abonnement is geannuleerd op de 14e.
Zo gezegd zo gedaan (ondertussen 2 uur verder)
Werd mij verteld dat heb abonnement kon worden afgesloten maar de kosten ervan niet werden terug gestort.
14-04-2022 opgezegd 18-04-2022 mijn sim kaart van bij budget mobiel binnen gekregen en zo ligt de simkaart van t-mobile als sinds die dag stof te vergaren.
Echter vertellen ze mij dat er nogsteeds data word verbruikt op de sim kaart en het abo van bij youtube premium heeft doorgelopen.
Waarop ik heel netjes reageer kosten van een youtube Premium ben ik uiteraard bereid te betalen maar abonnement kosten uiteraard niet.
Aangezien het abonnement al 14-04 stop had moeten worden gezet en hun dit hebben laten doorlopen zonder mijn toestemming, ik eigenlijk in mijn recht sta niks te betalen.
Maar ben nog zo coulant geweest dit voor te stellen aangezien alles betaald is en hun mij toch terug zouden moeten betalen.
Krijg een mailtje van opzeggen met bericht dat ik 2 maanden nog in mijn facturen inzicht heb, dit is niet het geval ik kan niets meer inzien.
Ook de korte vragenlijst die ze mij vragen in te vullen, krijg ik te zien dat ik niet voldoe aan de doelgroep van het onderzoek.
Ik Juridisch loket gevraagd wat nu de vervolgstappen zijn:
klachtenformulier invullen, erna eventueel naar de geschillencommissie telecommunicatie, en uiteindelijk naar de rechter.
Klachten formulier niet te vinden op de site word doorverwezen naar hun service pagina waar je weer alleen maar kan bellen of chatten, overigens word je bij al het andere doorverwezen naar een blanco pagina.
En dus geen formulier vind, en zo dus ook geen klacht kunt invullen.
Wat wel kan is een brief sturen anno 2022
Heb van elke chat belletje(calrecorder) mailtjes(screenshots)
En benieuwd hoe t-mobile dit netjes wilt gaan oplossen.
Mvg,
Gilbert