Leuk zo'n reclame folder van C1000. Binnenkort een verjaardagsfeestje en exact de favoriete wijn, Gato Negro, in de aanbieding!
In plaats van naar de Deka markt dan maar een keer boodschappen doen bij de C1000.
Bij de C1000 hier in het wijk winkelcentrum alle boodschappen gehaald, behalve de wijn. Opperdepop.
Ze zouden ook niets meer binnen krijgen.
Omdat ik zo'n 15 Euro kon besparen door deze aanbieding ben ik naar een ander, groter filiaal gereden.
Een van de schappenvullers ging navraag doen, want ook hier was geen fles Gato Negro te vinden in het schap.
Zijn boodschap was, we hebben niets besteld omdat we binnenkort gaan verbouwen.
Leuk zo'n folder van C1000. In het vervolg gaat deze ongelezen de prullebak in. Ook de folders van Albert Heijn, Jumbo en Coop. Een en dezelfde eigenaar, zie http://www.distrifood.nl/formules/nieuws/2012/8/jumbo-maakt-ahcoop-lijst-bekend-10121445
C1000 x klote! Waarschijnlijk ook de reden dat de formule opgheven wordt.