Bij het aanvragen van een hypotheek in Januari blijkt dat ik een A2 BKR-registratie heb. Blijkt dat er in 2019 een fout is gemaakt door een medewerker in de winkel van T-mobile Rotterdam Lijnbaan. In plaats van een telefoonabonnement te verlengen hebben zij een nieuwe telefoonabonnement met nieuw telefoonnummer afgesloten. Ik heb destijds duidelijk aangegeven dat ik mijn toenmalige telefoonnummer wil behouden. Ik heb mijn toenmalige en huidige telefoonnummer dus ook gewoon gebruikt. Blijkt dat er dus een jaar lang 2 abonnement naast elkaar hebben gelopen, wat ik dus nooit door heb gehad. Mij is namelijk toegezegd dat ik mijn telefoonnummer zou behouden. Nu heb ik dus een A2 registratie omdat ik het toestel nooit betaald zou hebben. Ik heb een hogere (bijna gelijk aan het bedrag dat we toen hadden afgesproken) maandbedrag betaald, waardoor ik dus dacht dat het goed zat. Blijkt dus dat dat een hogere simonly bedrag is geweest en het toestel dus nooit is betaald. Ik heb daar nooit bericht over gehad. Heb nu al anderhalf maand contact met T-mobile om dit recht te zetten. Heb van meerdere collega's bevestigd gekregen dat dit inderdaad een fout is van T-mobile, maar dat ik waarschijnlijk het bedrag van die toestel wel moet betalen. Maar dat de 2 codering wordt vervangen door H, omdat het de fout van T-mobile is geweest. De incassoafdeling heeft mij een mail gestuurd op 14 febr met het verzoek openstaand bedrag alsnog te betalen. Dit heb ik binnen 15min overgemaakt en een betaalbewijs teruggemaild. Alles om die registratie maar weg te krijgen. Ben door de collega's van klantenservice chat én telefonie van kastje naar muurtje gestuurd. "het wordt verwerkt, je word morgen gebeld", "de wijziging in BKR is binnen een paar uur te zien", "het moet nog verwerkt worden", "wij kunnen niks inzien, wacht het nog even af" etc. Heb meer dan 30x contact opgenomen inmiddels, maar nog steeds niks. Wij moesten voor 20-02 een bankgarantie overhandigen bij de notaris, maar door dit probleem krijgen wij geen bankgarantie. Heb een verzoek voor belangenbehartiging gestuurd naar incasso, geen reactie. Heb ze nog meermaals gemaild, geen reactie. Wij zijn overgeleverd aan de onwetendheid en incompetentie van de klantenservice van T-mobile en zijn ten einde raad. Is er IEMAND die ons kan helpen?