U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
We hadden maandag 24 juli een sharp wasmachine gekocht en dinsdag werd hij geleverd op de afgesproken tijd maar helaas toen er de bovenste verpakking eraf gehaald werd bleek en een scheur in te zitten ik had dat zelf gelijk gezien en de bezorgers er gelijk op gewezen gehad ipv dat hem meenemen hadden ze wel de oude meegenomen en nieuwe met scheur gewoon in de keuken gedropt met het het resterende verpakkingsmateriaal er omheen en zijn vervolgens we gegaan en we zaten met de kapotte een en ongeveer een half later krijg ik van de vervoerder telefoon over een eventuele deal we konde 10%korting krijgen op de volgende aankoop bij mediamarkt en hij liet het kapotte wasmachine als nog ophalen door de medewerkers ik heb het aanbod natuurlijk geweigerde en gevraagd hoelang het kon duren dat we een andere wasmachine kregen maar daar kon hij mij antwoord op gegeven maar ik vervolgens gelijk een klacht ingediend over de schade van het wasmachine bij mediamarkt had met een medewerker afgesproken dat ik in een mail foto door sturen met de bewijzen hiervan dat heb vervolgens gedaan in 2 mails ik inmiddels iedere dag hierover gebeld maar niemand weet wanneer we de wasmachine kunnen echt erg raar daar hebben we te slotte voor betaald en zitten nu zonder geld en zonder wasmachine we hebben hierdoor ook gelijk ons geld terug gevraagd van onze was machine ben benieuwd wanneer het weer terug krijgen ik ben er helemaal klaar mee we hebben gewoon een wasmachine nodig

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...