U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door
17 November bestelling gedaan en betaalt

Voor levering 18 November niets geleverd

Het was met DHL verzonden op de track en tracé is te zien dat de bezorger onderweg een

Beschadiging heeft geconstateerd waardoor hij het retour heeft verzonden aan mediamarkt

De track en trace geeft ook aan dat het in het landelijke sorteercentrum is bij DHL

Inmiddels heb ik zelf ook contact gehad met DHL en zei bevestigen dit ook

Inmiddels een mailtje of 10 gestuurd geen antwoord

Telefoneren wordt je van het kastje naar de muur gestuurd

Het is een waardeloos bedrijf

Ik wil gewoon mijn geld terug maar krijg het niet

Ik zal dit verhaal overal melden ook bij afm want dit mag helemaal niet

Hoop dat ik hier andere mee helpt niks bestellen bij dit bedrijf is het beste

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...