U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

IK SNAP ECHT NIET DAT DHL NOG BESTAANSRECHT HEEFT!!

na een aantal melding (en) van vertraging en onderzoeken krijg ik nadat ik wederom zelf initiatief had genomen bericht uw pakket word waarschijnlijk retour afzender gestuurd want ze zijn mijn pakketje kwijt geraakt en hij is tot op heden niet te traceren 
Chatten is zeer ongemakkelijk bij een persoonlijk gesprek met een medewerker van de klantenservice kom je er niet eens uit laat staan met een chatbox van DHL er is gewoon geen verschil want beide contactmogelijkheden komen niet met een klantvriendelijk oplossing mijn pakketje was door de verzender op 4 januari afgegeven en op het sorteer centrum gescand daarna is het van de radar verdwenen en is tot op heden 17 januari 2024 nog niet boven tafel gekomen sindsdien zijn ze aan het zoeken en zijn ze mij pakketje kwijt geraakt als ik hiervan geen melding had gedaan waren ze waarschijnlijk nooit erachter gekomen!

ze kunnen mijn zending niet meer terug vinden, laat staan fatsoenlijk bezorgen.
Op de vraag wat nu ? want ik ben nu mijn geld en mijn pakketje kwijt zijn nu niet terug te krijgen en het pakketje gaat volgens hun zeggen retour naar verzender wat heb ik als ontvanger maar ook de verzender nou hieraan hier schiet toch niemand iets mee op ! 
Waardeloos en als je belt zijn er 12 wachtende voor je, en op de chat 19 kan je nagaan hoeveel er dagelijks fout gaat bij DHL 

Datum van ervaring sinds 4 januari 2024 tot op heden geen vooruitgang geboekt met deze waardeloze bedrijf die te laconiek en onprofessioneel met andermans spullen omgaan.

het is onvoorstelbaar dat een bedrijf die als hoofdtaak en doel heeft om pakketjes te bezorgen niet in staat blijkt dit te kunnen doen !anno 2024  zelfs een soortgelijke bv in een minder ontwikkelde land doet dit veel beter!

Ik raad dan ook om DHL niet te gebruiken als men zijn geld en pakketje niet kwijt wil raken en zijn haar pakketje met zekerheid wil verzenden of ontvangen je voorkomt hiermee vele ongemakken ,tijd, energie en vooral onnodige stress !

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...