U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
+1 stem
door

, 22 december heb ik een pakket verzonden met DHL. Dit pakket heeft de bezorger niet bezorgd, en hij heeft het pakket geretourneerd. Bij het 1ste contact zeiden ze dat het adres niet bestond. Het adres is op Googlemaps en postcode zoekende het adres te vinden dus het bestaat gewoon. Kleine o of grote O, dat maakt niet uit.

Het pakket is 3 keer naar ons terug gestuurd en wij hebben het dan weer bij een DHL punt ingeleverd. Maar sinds 8 januari is het een pingpong pakket geworden en gaat het pakket tussen het landelijk sorteercentrum en de DHL cityhub XL in de regio, op en neer.

We hebben nu 7 keer gebeld en ook nog gechat. 

31 januari zijn we naar de DHL cityhub XL, het regio punt gereden maar die wilden niets voor ons doen.

Iedere keer worden we aan de telefoon afgewimpeld. Ze zeggen dat ze een mail hebben gestuurd dat ze ons pakket hier moeten afleveren of dat er een onderzoek wordt opgestart. Maar volgens een medewerker bij cityhub kan dat niet. Ze hebben geen gegevens en ze kunnen niet tussen al die pakketten gaan zoeken. De onwil om te helpen is heel groot. Leidinggevende krijgen we niet te spreken, ze mogen ook ons niet doorverbinden. Ik vind het ongelofelijk en heel triest. Niemand wil ons helpen.  We hebben een casenummer maar de meerdere medewerkers aan de telefoon weten niet eens wat dat is. Ze zijn incapabel en kunnen ons niet helpen. Er is helaas geen ander nummer dan E Commerce waar we naartoe kunnen bellen of een klacht in kunnen dienen. Het enige wat ze gedaan hebben is de bezorgkosten terug betalen. 

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...