U kunt zonder registratie en dus anoniem uw klacht hier indienen.
Wilt u serieus een oplossing geef dan wel een geldig email adres op, deze wordt niet getoond!
Advertenties gebruiken cookies maar houden deze site gratis. Meer info.
0 stemmen
door

 Goede dag,

Graag wil ik een klacht indienen.

Volstrekt ontevreden dat het volgende gezegd werd bij klantenservice.

Weiger deze levering en bestel maar een nieuwe koelkast! Terwijl deze NIET op voorraad zijn!

Ik ben het er totaal dus niet mee eens.

Groet Pia Mekking van de Burgt 

Zie mijn eerder gemailde bericht.

Goede dag,

Ik heb een vraagje! Vandaag zie ik staan dat bij de door mij gekochte BEKO RCNA366K40WN NeoFrost DuoCooling een gratis oranje airfryer gegeven wordt!

Ik neem aan dat ik daarvoor ook in aanmerking kom! Voel me anders in de steek gelaten door Mediamarkt. Ben reeds jaren vaste klant.

Ik hoop dan ook op een positief antwoord!

Groetjes Pia Mekking van de Burgt 

Bijgevoegd foto waarbij gratis airfryer staat.

NB dit stond er gisteren niet bij want dan had ik zéker 1 dag gewacht met bestellen.

Pia Mekking van de Burgt 

Jouw antwoord

Je weer te geven naam (optioneel):
Privacy: Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt om deze notificaties te sturen.
Anti-spam verificatie:
Om deze controle in de toekomst te vermijden, log in of registreer.
Op Klachten Indienen kunt u uw ontevredenheid uiten over een bedrijf, dienst, product, aanschaf, etc. Zelfs anoniem en zonder registratie. Vele bedrijven hebben een webcare dienst die het internet afstruinen op zoek naar klachten. Op deze manier hopen ze imagoschade te voorkomen. Maak hier gebruik van en krijg zo een snelle oplossing van uw klachten. P.s. Geef uw privé gegevens alleen door in een persoonlijk bericht!

Ook als u geen bedrijf vertegenwoordigt maar wel een antwoord weet, dan zien we uw reactie graag.
Voor hulp en klachten m.b.t. internet kunt u ook hier terecht; Caiway, KPN, Online, Tele2, Telfort, XS4ALL, Ziggo
...