Dank voor je actie. Ik kreeg vervolgens dit bericht:
Mailwisseling
> Â Reactie Klantenservice Ziggo 21/08/2015 04:14 PM
> Beste meneer, mevrouw S,
> Â
> Ik snap de verwarring. Dit is zeker geen prettige situatie. Mijn collega heeft gisteren inderdaad een procedure gestart om dit uit te zoeken en correct op te lossen.
> Â
> Dat gaat zeker lukken. Aangezien dit gisteren was, heb ik nog geen actuele informatie. Hebben wij nog informatie van u nodig, dan nemen we uiteraard contact op!
> Â
> Een goed weekend gewenst!
> Â
> Jacob
> Ziggo
Niets meer van gehoord tot het volgende:
Daarna kreeg ik een brief met een bevestiging va beeindiging abonnement met daarin dat mijn verzoek(?) tot beeindiging verwerkt was. (Ik heb dat verzoek nooit gedaan want geen klant.) En wat ik met de apparatuur (die ik ook niet heb) moest doen. De apparatuur hoefde niet retour. Verder nog een alinea over verrekening abonnementskosten etc.
Weer een hele tijd niets tot gisteren:
Gisteren kreeg ik een pre-incassobrief van een deurwaarder(Bos) met een heel ander bedrag en dat ik in gebreke en verzuim ben. Met gevolg dat ik telefoonnummer en emailadres van Ziggo kwijtraak(wat ik dus nooit had) Voorkeur voor afwikkeling zonder incassomaatregelen en of ik even zo'n 3.500 euro binnen 7 dagen wil overmaken(was eerst 6000) Geen specificatie en al helemaal geen uitsluitsel over wat uit hun onderzoek is gekomen.
Ik liet ze per email het volgende weten:
Beste meneer/mevrouw,
Helaas kon uw antwoord niet correct verwerkt worden. Mocht u uw vraag willen bijwerken, of informatie willen toevoegen, dan kunt u dit doen door op deze e-mail te reageren.
Om deze informatie te verwerken, vragen wij u vriendelijk om uw aanvulling in de onderstaande ruimte in te voeren. Tekst die u in een ander deel van het bericht plaatst, kunnen wij helaas niet verwerken.
[===> Voer uw antwoord a.u.b. beneden deze lijn in <===]
[===> Voer uw antwoord a.u.b. boven deze lijn in <===]
Ziggo Services B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd te Utrecht, KvK 62393944, rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. Uitsluitend de betreffende Ziggo Algemene Voorwaarden voor de geleverde diensten, gedeponeerd bij de KvK Amsterdam, zijn van toepassing.
e-mailadres.htm
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag ontving ik een pre-incasso brief van deurwaarder BOS inzake uw onterechte vordering. Er is dus niets opgelost en ook heb ik verder niets meer gehoord over wat u zou hebben uitgezocht. Zonder tegenbericht binnen 48 uur zal ik zelf een juridische procedure opstarten bij de voorzieningenrechter. Het spreekt voor zich dat alle gerechtelijke kosten op u verhaald zullen worden.
Gegroet
Tim S
Daarop kreeg ik een email dat er niet via dit emailadres(van Ziggo) gereageerd kon worden en werd ik weer verwezen naar het contactformulier. Daar heb ik het hele verhaal tot nu toe maar weer ingeplakt.
Ik zou eigenlijk Ziggo een factuur moeten sturen voor alle onnodige tijd die hierin is gaan zitten want nu kan ik dus weer contact op gaan nemen met een deurwaarder om dat hele verhaal weer uit te gaan leggen.
Kan dit nog eens naar ziggowebcare? In de ijdele hoop dat er men er nu wel wat ee doet?
Alvast dank,
Tim S
Edit: Achternaam ivm privacy weggehaald.