@mediamarkt_nl
Op 28 juli heb ik een camera pakket gekocht via de online shop van Media Markt ter waarde van € 449,-
Na dit binnen te hebben gekregen bleek het toch niet naar wens en dus besloot ik om het 1 augustus terug te brengen.
Ik heb het pakket toen teruggebracht naar de winkel in Den Bosch. Hier werd mij verteld dat het geld binnen enkele dagen weer op mijn rekening zou worden overgemaakt.
Na een week te hebben gewacht besloot ik toch maar eens Media Markt online te bellen (op 08-08-15). Er werd mij toen verteld dat de betaling momenteel in behandeling was en het binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan.
Een week later (15-08-15) stond de 449 euro nog steeds niet op mijn rekening en heb ik weer Media Markt gebeld. Nu werd mij verteld dat het geld verzonden zou zijn.
Op 21 augustus was ik er behoorlijk klaar mee aangezien ik het geld nog niet had ontvangen. Ik ben toen naar de winkel in Den Bosch gegaan. Hier werd ik uiteindelijk geholpen om te horen dat ze niks voor me kunnen doen omdat ik het online heb besteld.
Ook na aandringen wilde deze meneer niks voor mij doen, ook niet even bellen naar het hoofdkantoor bijv. om iets meer info te verkrijgen.
Na dit bezoek aan Media Markt heb ik weer Media Markt online gebeld om natuurlijk weer te horen dat het geld echt onderweg is en er zo snel mogelijk moet zijn.
Vandaag de dag (27-08-15) heb ik bijna een maand later nog steeds niet mijn geld ontvangen. Ik vind het zeer schandalig en ook is het in strijd met de wetgeving voor webwinkels waarin wordt gesteld dat het geld na retour binnen 14 dagen moet worden gecrediteerd.