Op 15 maart 2015 heb ik een laptop gekocht bij de MediaMarkt voor mijn neefje, deze had hij nodig voor zijn opleiding en we zijn naar de Mediamarkt Arena gegaan. Keurig geholpen, niets aan de hand.
In juni 2015 belde mijn neefje omdat de laptop het niet meer deed, ik ben toen teruggegaan naar de Mediamarkt Arena en heb deze na 2 weken teruggekregen met een nieuwe hard drive. De hard drive was stuk en deze was netjes vervangen.
Een maand later belde mijn neefje omdat het toetsenbord niet / nauwelijks meer reageerde, de laptop naar Mediamarkt Almere (want daar woont mijn neefje) terug gebracht. De laptop is toen opgestuurd en kwam terug met de opmerking dat er niets gevonden is.
Na een week (17.9.2015) werd ik weer gebeld dat het toetsenbord het weer niet deed en mijn neefje heeft er toen een filmpje van gemaakt met zijn mobieltje om te bewijzen dat dit euvel zich weer voor deed.
Ik heb hierop de Mediamarkt Almere gebeld, maar kreeg steeds niemand aan de lijn. Ik kreeg een bandje en na 2 minuten werd de verbinding verbroken. Ik heb toen vrijdag 18.9.2015 opnieuw gebeld en weer hetzelfde. Daarna heb ik het algemene nummer 0900-0366 gebeld. Zij hebben toen ook de Mediamarkt Almere benaderd en na een aantal keer geprobeerd te hebben kregen zij eindelijk iemand te pakken. De dame van de helpdesk heeft aangegeven dat ik het filiaal probeerde te bereiken omdat ik namelijk wilde weten of er iemand aanwezig is van de betreffende afdeling (service desk Mediamarkt Almere) die een beslissing zou kunnen nemen over eventueel de uit leen van een andere (tijdelijke) laptop voor mijn neefje zodat hij niet zonder zit ivm zijn opleiding, of dat de laptop niet hoefde te worden opgestuurd, maar wellicht een andere laptop zou kunnen krijgen.
De dame van de helpdesk gaf aan bij mij dat de betreffende manager aanwezig zou zijn tot 18.00 uur. Daarom ben ik op tijd van mijn werk weggegaan (rond 15.30 uur), naar Almere toe gereden, mijn neefje en de laptop opgehaald en er voor gezorgd dat ik om 17.20 uur bij e Mediamarkt Almere was.
Ik denk dat u nu al begrijpt waar ik naartoe wil, de betreffende manager was al vertrokken!!!!
Ik heb de laptop achter moeten laten met het advies om zaterdag 19.9.2015 terug te bellen in de ochtend om te kijken wat de betreffende manager (de heer Kops) nog kon doen.
Ik heb zaterdag 19.9.2015 gebeld vanaf 10.15 uur tot aan 13.15 uur. Tot 13.15 uur kreeg ik het bandje dat het filiaal gesloten was en of ik tijdens werkdagen terug wilde bellen???
Nadat ik de heer Kops eindelijk aan de lijn kreeg, werd mij verteld dat hij ‘door omstandigheden eerder weg moest op vrijdag’ en dat hij er verder niets aan kan doen (terwijl hij op de hoogte was dat ik zou komen). Wat u ook moet weten is dat een medewerker aangaf dat de heer Kops eerder naar huis was gegaan omdat de volgende dat hij de inventarisatie moest opmaken en dat een lange dag zou worden??
Verder zou de laptop opgestuurd worden, hij keek er niet meer naar (hij had het filmpje gezien, maar dat deed er niet toe). Het beleid is dat een apparaat 3x wordt opgestuurd ter reparatie en er was geen vervangende laptop beschikbaar, dus dat was pech hebben.
Er zijn nu een aantal zaken waar ik zeer ontevreden over ben en waar ik ook uw aandacht voor vraag:
- De betreffende manager zou aanwezig zijn tot 18.00 uur en hij was al vertrokken. Terwijl ik alle moeite heb gedaan om voor 18.00 uur aanwezig te zijn en ik was daar dan ook ruim op tijd.
Hoe klant onvriendelijk is dit? Absoluut géén service.
- Er was geen vervangende laptop, er is niet eens over nagedacht om dit probleem om te lossen
Mijn neefje zit nu met het probleem dat hij geen laptop voor zijn opleiding heeft en dat voor minimaal 2 weken.
- Dat het filiaal ‘gesloten’ was en telefonisch niet te bereiken was tot 13.15 uur. En het commentaar van de heer Kops was ‘daar is dan iets fout gegaan’.
Ook dit heeft weer met géén service te maken, niet bereikbaar zijn voor je klanten, belachelijk gewoon.
Mijn conclusie is dat
de heer Kops zijn werk niet serieus neemt, de klanten niet serieus neemt, niet met klanten meedenkt maar alleen voor het bedrijf denkt.
de het beleid van Mediamarkt 1 richting op werkt, de richting van de Mediamarkt. Zodra een product gekocht is, verdwijnt de service.