Ik heb op d.d. 21-04-2016 een wasdroger gekocht bij de Media Markt in Alkmaar, nadat ik de wasdroger geplaatst heb blijkt deze niet te werken. Hierna contact opgenomen bij de klantenservice met de melding dat mijn klacht wordt doorgestuurd naar de Media Markt in Alkmaar. Na een paar dagen wachten zelf op d.d. 01-05-2016 maar naar Alkmaar gereden en de wasdroger meegenomen. Na overleg de wasdroger achtergelaten in de winkel met de melding dat via een service contract die de Media Markt heeft met Siemens gekeken wordt wat er aan de wasdroger mankeert.
Het is nu d.d. 19-05-2016 en na meerdere bezoeken aan de Media Markt in Alkmaar weet ik dat het wel drieweken kan duren voordat men misschien kan melden wat er aan de wasdroger mankeert. Er wordt door de Media Markt geen andere optie gegeven zoals het terug geven van geld of een andere (werkende) wasdroger.
Ik vind het niet correct dat er een niet werkend artikel verkocht wordt en het normaal is dat je een maand moet wachten voordat bekend is wat het probleem is. Ook is het wel makkelijk voor de Media Markt om de klant op te zadelen met het probleem en doorverwezen wordt naar de leverancier, in dit geval Siemens.