Hier wordt je al niet blij van.
"Beste meneer/mevrouw,
Uw bestelling komt later dan verwacht. De levering van uw bestelling heeft één tot drie werkdagen vertraging opgelopen. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak.
Kan ik nog iets voor u doen, laat het mij dan gerust weten.
Vriendelijke groet,
Kruidvat Klantenservice"
Nou dan informeer je maar eens wanneer het dan wel komt aangezien ik verschillende pakket bezorger busjes voorbij heb zien komen en dan krijg je dit!
"Beste meneer, mevrouw,
Uw e-mail kan niet in behandeling worden genomen omdat deze niet via ons mailformulier is verstuurd.
Ga naar www.kruidvat.nl/contact. Na het invoeren van uw vraag krijgt u mogelijk een aantal antwoorden gesuggereerd. U kunt er ook voor kiezen om verder te gaan door te klikken op 'Mailen'.
Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.
Vriendelijke groet,
Kruidvat Klantenservice"
P.s. KUT staat voor Kruidvat Uitermate Traag.